müşteri ilişkileri politikamız

Global World çalışanları;

  • Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir.
  • Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin şirket ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunar.

<ul><li><span style="font-size: 18px;">Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir.</span></li></ul><ul><li><span style="font-size: 18px;">Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin şirket ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunar.</span></li></ul>
<ul><li><span style="font-size: 18px;">Her şikayeti iyileştirme yapabilmek için bir fırsat olarak görür.</span></li></ul><ul><li><span style="font-size: 18px;">Müşterinin bilgi talep etme hakkı olduğu kadar, şikayet etme hakkı olduğunu da bilir.</span></li></ul>

  • Her şikayeti iyileştirme yapabilmek için bir fırsat olarak görür.
  • Müşterinin bilgi talep etme hakkı olduğu kadar, şikayet etme hakkı olduğunu da bilir.